İstanbul'daki Üniversiteler Ve Yerleşkeleri

Adı Yerleşkeleri .
Devlet Üniversiteleri
Boğaziçi Üniversitesi Bebek, Kandilli, Kilyos
Galatasaray Üniversitesi Beşiktaş
İstanbul Üniversitesi Beyazıt, Laleli, Horhor, Avcılar, Çapa, Cerrahpaşa, Şişli,
Kadıköy, Bahçeköy, Bakırköy, Büyükçekmece
İstanbul Medeniyet Üniversitesi Altunizade, Göztepe, Kartal
İstanbul Teknik Üniversitesi Ayazağa, Taşkışla, Maçka, Gümüşsuyu
Marmara Üniversitesi Göztepe, Haydarpaşa, Bahçelievler, Bağlarbaşı, Kartal,
Beyazıt, Anadoluhisarı, Nişantaşı, Acıbadem, Sultanahmet, Başıbüyük
Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi Bomonti, fındıklı, Dolmabahçe, Balmumcu, Salıpazarı
Türk-Alman Üniversitesi Beykoz
Türkiye Sağlık Bilimleri Üniversitesi Haydarpaşa
Yıldız Teknik Üniversitesi Beşiktaş, Davutpaşa, Ayazağa, Gaziosmanpaşa
Özel Üniversiteler Bağlı bulunduğu vakıf
Acıbadem Üniversitesi Maltepe Acıbadem Sağlık ve Eğitim Vakfı
Bahçeşehir Üniversitesi Beşiktaş, Mecidiyeköy, Şişli Bahçeşehir Uğur Eğitim Vakfı
Beykent Üniversitesi Büyükçekmece, Ayazağa, Taksim Adem Çelik-Beykent Eğitim Vakfı
Bezmiâlem Vakıf Üniversitesi Fatih Bezm-i Alem Vakfı
Doğuş Üniversitesi Acıbadem, Hasanpaşa Doğuş Eğitim Vakfı
Fatih Üniversitesi Büyükçekmece Türkiye Sağlık ve Tedavi Vakfı
Fatih Sultan Mehmet Vakıf Üniversitesi Üsküdar Fatih Sultan Mehmet Vakfı
Gedik Üniversitesi Pendik Gedik Eğitim ve Sosyal Yardım Vakfı
Haliç Üniversitesi Mecidiyeköy, Fındıkzade, Şişhane, Bomonti Bizim Lösemili Çocuklar Vakfı
Işık Üniversitesi Şile, Maslak Feyziye Mektepleri Vakfı
İstanbul 29 Mayıs Üniversitesi Üsküdar Türkiye Diyanet Vakfı
İstanbul Arel Üniversitesi Sefaköy Kemal Gözükara Eğitim ve Kültür Vakfı
İstanbul Aydın Üniversitesi Bahçelievler, Florya, Kadıköy, Beşiktaş, Küçükçekmece Anadolu Eğitim ve Kültür Vakfı
İstanbul Bilgi Üniversitesi Şişli, Dolapdere, Alibeyköy Bilgi Eğitim ve Kültür Vakfı
İstanbul Bilim Üniversitesi Esentepe, Gayrettepe, Mecidiyeköy Türk Kardiyoloji Vakfı
İstanbul Kemerburgaz Üniversitesi Topkapı Mehmet Altınbaş Eğitim ve Kültür Vakfı
İstanbul Kültür Üniversitesi Şirinevler, Yenibosna, İncirli Kültür Koleji Egitim Vakfı
İstanbul Medipol Üniversitesi Saraçhane Medipolitan Eğitim ve Sağlık Vakfı
İstanbul Sabahattin Zaim Üniversitesi Kucukcekmece İlim Yayma Vakfı
İstanbul Şehir Üniversitesi Üsküdar Bilim ve Sanat Vakfı
İstanbul Ticaret Üniversitesi Eminönü, Üsküdar, Küçükyalı İstanbul Ticaret Odası Eğitim ve Sosyal Hizmetler Vakfı
Kadir Has Üniversitesi Cibali, Bahçelievler, Selimpaşa Kadir Has Vakfı
Koç Üniversitesi Sarıyer Vehbi Koç Vakfı
Maltepe Üniversitesi Maltepe İstanbul Marmara Eğitim Vakfı
Okan Üniversitesi Hasanpaşa, Tuzla Okan Kültür, Eğitim ve Spor Vakfı
Özyeğin Üniversitesi Altunizade Hüsnü M. Özyeğin Vakfı
Piri Reis Üniversitesi Tuzla Türk Deniz Eğitim Vakfı
Sabancı Üniversitesi Tuzla Hacı Ömer Sabancı Vakfı
Süleyman Şah Üniversitesi Kartal Sistem Eğitim ve Kültür Vakfı
Yeditepe Üniversitesi Ataşehir, Göztepe İstanbul Eğitim ve Kültür Vakfı
Yeni Yüzyıl Üniversitesi Cevizlibağ Vatan Sağlık ve Eğitim Vakfı
Vakıf Meslek Yüksek Okulları
Avrupa Meslek Yüksekokulu Kazlıçeşme Avrupa Eğitim Vakfı
Beykoz Lojistik Meslek Yüksekokulu Beykoz Türkiye Lojistik Araştırmalar ve Eğitim Vakfı
İstanbul Gelişim Meslek Yüksekokulu Avcılar Gelişim Eğitim, Kültür, Sağlık ve Sosyal Hizmetler Vakfı
İstanbul Kavram Meslek Yüksekokulu Üsküdar Kavram Eğitim Vakfı
Nişantaşı Meslek Yüksekokulu Nişantaşı Engin Fikirler Eğitim ve Kültür Vakfı
Plato Meslek Yüksek Okulu Balat, Fatih Riva Vakfı

Yorumlar